Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~jeremi | użytkownik

imię i nazwiskoJeremi Buczkowski adresPoznań zarejestrowany10.10.2005 @21:31:58 ostatnio na stronie03.04.2010 @09:27:35



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.utrwalacz.eu Gadu-Gadu3799192
digarty119 komentarze68 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~acp    19.09.2009 @21:58:26
Cześć jeremi.podoba mi sie twoja galeria.widze,ze lubisz świat przez pryzmat detalu (to moja ulubiona forma)..pozdrawiam i gratuluje pomyslów.
~KAWECKIigor    08.11.2007 @18:55:12
...ale nie z tego roku
~HornySquirrel    17.08.2007 @22:41:43
Jestem pod wrażeniem Twej galerii Od razu dodaję Cię do obserwowanych i czekam na kolejne fotki. Pozdrawiam
~kasiulek7    06.08.2007 @23:49:02
Super galeria Swietne fotki, zapraszam do mojej skromnej galerii
_______
Kasena
~ztC    12.07.2007 @12:30:39
hehe . sama nie wiem : D tak jakoś wyszło = ]
~cathrina    29.05.2007 @22:52:41
a nowa...poczatkująca ze hej!
i witam
~karizma    10.05.2007 @10:17:49
Stosowna ocena do takiej pracy... zapraszam do oceny moich
_______
ﮗﮬﯓﭔﮔתּ ﮊﯽﱠﮩﭙאּ ﭣﭶﺬﻅʈ
~CrazyMaryska    25.10.2006 @17:25:55
ależ prosze, całkowicie sie nalezy
~narabia    21.10.2006 @21:39:56
na makro zdecydowalam sie dopiero ostatnio
_______
myślenie przywilejem...
~maleboo    17.10.2006 @18:36:07
nooo starałam się ale dzięki za podpowiedzi pozdrawiam
PS: masz świetne zdjęcia...
~CrazyMaryska    11.09.2006 @20:46:13
ależ prosze

zapraszam do oglądania mojej galerii :B
~katarzyn    11.09.2006 @20:39:15
uwielbiam czarnobiałe zdjęcia
pozdrawiam
~Osssy    10.06.2006 @09:44:26
Bo DA po prostu schodzi na psy-krązą tu same sepy co myślą,ze jak dadzą pieprzonego emota to zaraz zleci sie wataha, chcąca wystawić komentarze,ale tacy juz jesteśmy,ze koniecznie musimy byc oceniani....eh, pozdrawiam.
ostatnio edytowane: 2006-06-10 09:45:22
_______
"I don't care what the future holds
Cause I'm right here and I'm today"
~simieszna    11.10.2005 @19:51:43
dzięki za komentarz
pozdrawiam

_______
entuzjazm schował sie głęboko pod łóżko
~skoras    11.10.2005 @14:03:46
dzieki za wizyte i witam na , powodzenia! :D
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt